tirsdag 30. desember 2008

På årets nest siste dag...

... er det koselig å tenke igjennom hva som har vært bra i året som gikk og sette pris på det - i stedenfor å fokusere det som ikke har vært bra og pålegge seg en haug med forsetter for å rette opp dette!

Jeg er, som du skjønner, litt i mot dette med forsetter. Men jeg er liker godt å se for meg året med blanke ark og nye muligheter!

Mine blanke ark skal fylles med mange gode bøker, oppussing i heimen (Jonathan's nye rom), hyggelige stunder med venner og familie, min nye hobby Decoupage (som jeg ikke helt har begynt med enda - men div utstyr ble kjøpt inn i går så jeg gleder meg til å sette i gang!). Håper også å gå et malekurs en helg dersom det skulle dukke opp før mars...

Ellers vil det jo i mars bli nye utfordringer med en liten aktiv krabat som kommer til verden i slutten av måneden. Det skal bli veldig morsomt å ta fram barneklær og utstyr og kjøpe inn litt smått til... Den nye lille krabat må jo også få noe som er bare sitt!!

Jeg krysser ellers fingrene for at finanskrise, miljøtrusler og vold ikke vil ramme alle de jeg er glad i - og at livet fortsatt blir fantastisk i 2009!

RIKTIG GODT NYTT ÅR MINE VENNER!
KLEM FRA LINDMUSSEN






















(bilde fra freefoto.com)

Ingen kommentarer: