søndag 14. desember 2008

Utfordringen motatt...

På utfordring fra min tidligere kollega Villemos Verden skriver jeg ned 6 "ting" om meg:

1. Jeg har verdens søteste lille Knott på 2,5 år som heter Jonathan - han er mitt hjerte og mitt alt..
2. Jeg har verdens beste mann som er så snill og grei selv om jeg er tjukk og gravide-hormon-sur av og til....Ingen kan måle seg med ham!!!
3. Det beste jeg vet når roen har senket seg i huset er så sette seg ned med en god bok og forsvinne inn i bøkenes verden. Akkurat nå er det "Eat-Pray-Love" av Elisabeth Gilbert som ligger på nattbordet..
4. Jeg er en skikkelig danseløve og elsker å danse altmulig. Jeg danset standard og latin i 8 år frem til jeg var 19 år, var innom Flamenco når jeg bodde i Oslo og danser for øyeblikket magedans i mangel på Flamenco instruktører her hjemme..
5. Jeg er en liten globetrotter som har vært reist mye og elsker å både foreberede reisen og være underveis..Akkurat nå blir det ikke så veldig mye reising siden Knotten har vært mye syk og en mini Knott til er på vei-men håper vi kan pakke kofferten under permisjonstiden...
6. Jeg er så heldig å ha en jobb jeg trives kjempe godt med. Innen reiseliv så klart.. :-)

Jeg sender utfordringen videre til: Cath Painting og Inbetween-phenomena.

Ingen kommentarer: