søndag 25. januar 2009

Tjukkedamen har vært på kino i dag...


Oj oj oj som tiden flyr! Tenk at det kanskje bare er 5 uker til vi får hilse på den lille gratis passasjeren som har haiket med meg de siste 32 ukene! Nå begynner jeg virkelig å kjenne at det nærmer seg... Her er litt om kompisen vårs tilværelse akkurat nå...

"Fosteret er ca 39 cm langt og veier rundt 2,1 kg. Fosterets pupiller reagerer på lys. Fosterbevegelsene er mindre siden fosteret ikke lenger har så god plass.
Fosteret har utviklet REM-søvn, og kanskje det ligger der inne i magen og drømmer? Nå skal det greit kunne overleve uten videre komplikasjoner ved en evt. fødsel. Fra barnemix.no"


Jonathan øver seg på å bysse bysse babyen og har akkurat begynt å lese boken "Mamma har en baby i magen" som han har fått låne av Alma som har blitt storesøster og er en dreven bysser allerede.. Det er spennende uker fremover nå.

Jeg jobber fortsatt 100% men er litt sliten i bekken og trenger nok å roe litt ned snart. Min vikar begynner 10 feb så da starter en hektisk opplæringsperiode. Kjenner jeg blir litt stresset av det. Hva om babyen kommer leenge før tiden og ikke vikaren er opplært... Det er jo mange oppgaver som bare jeg har snøring på siden vi bare er to på jobb.. Ja ja, det går seg vel til..

Nå skal Lindmussen mannen ut og fange pizza til oss. Er nok mest han som fyser, men jeg skal vel altids klare å klemme inn et stykke eller to... Egentlig burde jeg være fornøyd for jeg har spist masse godteri i dag siden jeg og Cath var på kino i dag og så REVOLUTION ROAD.

Forøvrig en veldig trist film siden det kun var 10 minutter av hele filmen som Kate og Leonardo var lykkelige.... Og jeg som liker best lykkelige filmer - i allefall lykkelige slutter så jeg går glad og fornøyd ut av kino salen og ikke trist og med en rynke mellom bryna. -Noen andre som har sett den og liker den?? Hadde det vært ukjente skuespillere hadde den nok ikke vært like god - for Kate og Leo reddet den med sitt glitrende skuespill....













Vel, nå får jeg gå og sette på en vask.

Ha en forsatt flott kveld alle sammen - sees snart igjen!
Mange klemmer fra snart gamla (bare 4 timer igjen til jeg er 36 år gitt!!)

Ingen kommentarer: