tirsdag 7. april 2009

Påske stemning

Allerede for 2 uker siden fant jeg fram påskepynten. Jeg er som dere sikkert skjønner veldig glad i tradisjoner,-og da er påskepynting av huset en av de tradisjonene jeg ivrer etter å sette i gang med. Men - det skal jeg ha - jeg klarte å vente en uke før jeg pyntet. Måtte bare se hva jeg hadde ...og om jeg trang noe mer pynt (hi hi..)

Siden jeg aldri har vært så glad i å gå på ski, og heller aldri har hatt en hytte på fjellet å dra til, så er påske for meg:
-familiehygge
-kvikklunsj
-påskeegg
-fri fra jobb
-første solbrente nesen (forhåpentligvis)
-god mat
-påskenøtter
-appelsin
-puselabber


I år skal vi bare være hjemme og kose oss med den nye lillebror, få litt besøk og spise deilig mat....

Jeg ønsker dere alle en fantastisk påske med deilige dager fylt med venner, familie, latter og avslapning!

Mange klemmer fra påskeharen!

Ingen kommentarer: