mandag 4. mai 2009

Barndåp...

Nå er barndåpen fastsatt til søndag 14.juni og kake planleggingen er i gang. Jeg har så lyst til å lage Oreo - kake,-slik som de har på Peppes eller Dolly Dimples. Er det noen som har en god oppskrift på det mon tro? Den er såå god, men har hørt den er litt omstendig å lage så jeg må jo øve meg litt på den...Får lete litt etter oppskrifter på nettet.

I dag har Jonathan vært hjemme fra barnehagen med hoste og litt feber. Så da var vi effektive og ryddet opp i håndklær, sengetøy og medisin skap... Ikke værst spør du meg..

I morgen skal Jona til frisøren og få 17.mai frisyren i boks. Skal prøve å kort variant med litt rufsete på toppen! Blir spennende...Jeg har store planer om å få på plass de hvite sommergardinene og har kjøpt noen lekre hvite pynteputer og ny hvit blonde løper til bordet... Skal sette inn bildet når det er klart!

Ha en super duper kveld!
KLEM FRA TONE

3 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Aa, dette saa godt ut! Skjoenner jeg har bodd lenge i utlandet naa. Visste ikke de hadde slike godbiter paa restauranter i gamlelandet:)
Hmm... Lykke til med oppskriftssoek! Det finnes forresten oppskrift paa Oreo-muffins hos Pickles! Det finnes lenk til dem i bloggen min!
Ha en fin kveld:)

mariann sa...

Ikke testet, men denne skal visst være helt fantastisk http://ingvildtelle.blogg.no/1178746182_oreokake.html

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Ååå tusen takk! Da skal jeg sjekke begge oppskrifter!!

Klem fra baker'n