tirsdag 7. juli 2009

Utfordring fra Heidi

Så var det min tur til å få en utfordring hvor en skal gå inn i mappe 2 - og velge bilde nr 4. Utfordringen kommer fra Heidi som har denne koselige bloggen: http://heidi-supermama.blogspot.com/.

Med litt urolig mage gikk jeg inn - og så til min glede at det er 17.mai mappen som er nr 2. Og 17 mai er en dag jeg liker, så her kan det ikke være noen pinlige bilder.. I HVERTFALL ingen naken bilder --- ha ha ha... Neidi - Det er ingen naken bilder i våre mapper - bortsett fra barneromper da!!!
Vel, her er bildet som lå i mappe 2:
Som du ser er vi midt i en fotosesjon hvor selvutløseren går av litt for sent - og jeg er på vei tilbake til kameraet... At det skal være så vanskelig å ta fine familiebilder uten å gå til fotograf!!!! Vel vel, det er jo litt 17.maisk dette bildet da... Og ingen nakne barneromper en gang. Dette er den første 17.maien til Jona - så det er fra 2007med andre ord!

Jeg sender utfordringen videre til Elisabet: http://hjemmehoselisabeth.blogspot.com som jeg synes har en kjempe koselig blogg!

Hilsen Tonemor

Ingen kommentarer: