søndag 16. august 2009

Lindmussen er helt i 100!!

For jeg vant konkurransen på bloggen til mammaguiden! Hurra. Sjekk denne fine spilledåsen jeg får i posten! Den blir poppis hos lillemann - og storebror også tenker jeg! Se så flott den er:
Tusen takk Lene!!! Det var super hyggelig!!! Og jeg som aldri trodde jeg vant noen ting.. Men nå har hellet snudd!!

Nå skal vi straks på åpen bondegård for Jona vil se MØØØØØØØØ!!!! Som den bytuppa jeg er, kommer jeg nok ikke til å gå så nærme som denne fotografen har vært for jeg synes de er stoore og en smule humørsyke. De store hodene snur seg dessuten så brått!! Kunne de ikke møa til meg at "...møø nååå snuur jeg hodeeet sååå vææære klaar...." Nei, jeg blir nok hengende litt bak han far i huset, for han kommer fra gård og er vant til slike luringer! Så får jeg heller konsentrere meg om å kjøpe vafler - der er jeg suverent god! Ha en strålende søndag!
Klem fra Tone

Ingen kommentarer: