onsdag 16. september 2009

Gelé bein og jelly armer

I dag har ho mor starta og trene igjen etter laaangt fryst medlemskap. Og det var pilates og Theo i barnepassen som stod på planen. Og visst gikk det fint med lillemann. Theo holdt ut til ho mor skulle begynne å strekke ut! Så i morgen får jeg skylde på han for at jeg er støl og stiv.. Men det var så godt og koselig å komme i gang!


Jeg så nok ikke så kul og avslappet ut som de her på bildet- men om noen måneder (eller år) er jeg kanskje i nærheten? I dag var jeg mer som et vindskjevt tre med røde høstfarger i toppen!

Hiv og hoi fra Tone
Bildet er lånt fra www.kensington.ymca.org.au

2 kommentarer:

Galskap sa...

Flinka! Skulle ønske jeg hadde tid og energi til å trene litt... :s

Bare skriv ut så mye regler du vil fra hjemmesidene våre, du! :) Det er derfor det ligger der.inma

Vigdis sa...

Set er godt å komme i gang med treningen. Selv skal jeg på trening nr to i dag, begynte forrige onsdag. Og i går kom det pilatesball og dvd i hus her. Får se om den blir brukt ;)

Pysjen til prinsessa har jeg bestilt fra ellos...