onsdag 2. september 2009

Høst - me love!

Jeg elsker høsten fordi:
- hjemmet blir et lunt rede med stearinlys og deilige ullpledd
- høstsuppe, gryteretter og indisk mat smaker ekstra godt
- vi er flinkere å be på vennemiddager
- det lukter friskt og godt ute
- naturen kles i de mest fantastiske farger
- deilige myke høstklær i koselige farger
- jeg får en følse av "nye blanke ark"
- jeg kan begynne å trene igjen
- slutt på å stresse med sommeraktiviteter man måå gjøre
- det ikke er så lenge til jul (me love that too)
- det er tid for å prøve ut nye oppskrifter
- det er koselig å finne fram strikketøyet igjen

Altså er det mange grunner til å si farvel til sommeren og ønske en ny årstid velkommen! Jeg skal kose meg inne med god middag med stearinlys, god guttene mine og henge opp vintergardinene i dag!

Ha en flott høstdag! Høst klem fra Tonemor
(bilde: © AllPosters)

3 kommentarer:

Anonym sa...

Åh jeg er så enig med deg. Høst er fantastisk. Spesielt den rene og friske luften. Me love

Bare Beppe sa...

Hei Tone, og takk for koselig kommentar ;) Jeg syr på bestilling, det meste jeg lager - bortsett fra den blå kjolen til Ingrind... hi hi. Posene tar jeg ca 150,- for, dersom det er med tekst og evt. motiv. Bare kom med ønsker, så lager jeg gjerne ;) Klem Beppe

★ Heidi ★ sa...

Saa sant, saa sant:)
Og det er alltid lettere aa gaa hösten i möte med en slik positiv og herlig innstilling. Her er det ennaa 30 grader og leeeenge til det blir ordentlig höst gitt. Lengter egentlig litt jeg... er saa lei av denne varmen.
Ha det fint i höstmörket da:)
KLEM!!