søndag 6. september 2009

Hva har vi gjort i helgen, mon tro?

En helg flyr altid så sinnsykt fort. Men noen helger får man også gjort ganske mye. Denne helgen var en slik effektiv helg.

Lindmussen mannen må ta æren for meste parten av det fysiske arbeidet, siden det er han som har muskelene her i familien, og kan skryte av å ha:
-klipt gresset (til og med nøye med kantklipperen!)
-anlagt to nye bed ogmed små trær og busker og bark
-ryddet verandaen for vinteren

Undertegnede har klart å:
-klipt håret sitt (dvs:frisøren gjorde jobben)
-kjøpt et par nye høst tunikaer på Gina Tricot
-bytta et par leker i lekebutikken
-kjøpt høst tøy til barna
-vasket vinduer
-pyntet med høstblomster utenfor døren
-ryddet og sortert Theo's rom


Mamma passet Jona fra lørdag til søndag, så det ble til og med en lunsj på brygga i dag mens Theo sov så søtt i vognen sin! Det er jammen stor forskjell når man låner bort 3 åringen og bare har en baby som sover hele dagen!!! Men gosh så godt å få dem tilbake også!
Vel vel, i dag skal ikke hele kvelden forsvinne i blogging - for tiden flyr så fort når jeg koser meg i bloglandia... Nå skal jeg være kreativ og sette inn bilder og skrive i babyboken til Theo!

Ha en fin kveld! Smil fra Tone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hørtes ut som en skikkelig effektiv helg , men veldig kos også. Har vært ute og gått tur i dag vi med påfølgende hopping i høyet for minsten + grilling av pinnebrød

God uke ;)

Camilla Elstad sa...

Hei!
Du hadde noen spørsmål, her kommer noen svar :)
Jeg har Nikon D40, det ble kjøpt i starten på juni i år. Før den tid har jeg bare tatt bilder i selskaper og i spesielle anledninger... :)
Jeg kunne også tenke meg et fotokurs, lære litt mer, men som hos deg så strekker ikke tiden alltid til...
Jeg skrev noen fototips her en dag, de finner du her ;)

Du må bare spørre om det er noe mer du lurer på :)

Ha en fortsatt fin kveld/natt!!