tirsdag 15. desember 2009

Julestri - eller total chilled?

Jeg er ikke noe tilhenger av å stresse hverken når det gjelder jul eller andre dager. Juleaften mener jeg dessuten ikke kommer som noen overraskelse siden det hvert år er den 24.desember. Derfor streiker jeg mot alt som heter stress, handler julegaver før 10 desember, baker alle kaker på en gang og gir huset en jule-katte-vask. Til noens skrekk pynter jeg også huset HELT klart (bortsett fra treet) den første uken i desember. Så derfor er dette meg nå:
Ikke stress for mye du heller kjære blogg venn! Det viktigste er samværet - ikke at huset skinner fra topp til tå og du har 10 slag i boksene som ikke blir spist opp uansett!

God førjuls tid!

4 kommentarer:

susan`s side sa...

Heisann og takk for koselig kommentar på bloggen min. Er fra Fredrikstad og i Østfold har vi enten østfoldbunaden eller løkendrakten. Jeg er også stort sett ferdig til jul og bare koser meg jeg også. I kveld skal jeg bake litt.

Anonym sa...

Helt enig Tonemor. Jeg har treet også da men det står jo på Terrrassen ;-) Er vel derfor det også blir tid til møbelpuss også for min del. Førjulstiden skal man bare kose seg og nyte de vakreste dagene/måneden i året! Takk for koselig samlag i dag. Gode kaker altså ;-)
Klem Cathrine

Camilla- casual living sa...

Hei! husker du meg?! Vi fulgte hverandre under svangerskapene. Jeg bestemte meg brått for at jeg ville starte en ny blogg, og glemte å ta vare på alle bloggadr:) jammen flaks jeg gikk inn på foreldremanualen i dag, for der så jeg "navnet"ditt:)

så koselig å se hvor store guttene dine har blitt.

Klem fra Camilla- midtpunktenemine.blogspot.com

Marie sa...

Hei!
Ja jeg tar ogsaa julen heelt med ro! Bare koser meg! I aar begynte jeg tidlig med gaver, saa da hadde jeg bare et par smaagaver igjen.
Hvordan gaar det med sjokoladesuget? Jeg elsker ogsaa sjokolade, men jeg tror jeg skal fortsette med det! :)