søndag 10. januar 2010

En søndag på biblioteket

I dag startet biblioteket med søndagsåpent! Hipp hurra tenkte jeg og kastet på Jona og meg klærne. Når vi kom dit var det eventyrstund med en hærlig dame som var så flink og morsom til å fortelle og spille gitar. Etterpå var det bløtekake og saft til alle. Ikke værst på en søndag!

Jeg hadde stått på venteliste for å lese Shantaram - men da jeg så at den var på nærmere 1000 sider med liten skrift forstod jeg at det var litt vel ambisiøst. Med to små i huset og full fart fra morgen til kveld får jeg spare de ekstreme mursteinene til ungene blir litt større. Så denne gangen kom jeg hjem med Mors Bok av Margaret Skjelbred. Håper å få med forfatterkvelden på Cordelias Hus til onsdag om det ikke kolliderer med noen annet, og da er den hun som skal presenteres med vekt på denne siste boken. Så da rekker jeg kanskje å komme litt i gang med den. Er det noen som har lest den?Til Jona ble det 4 filmer og 4 bøker. Sabeltann (som vanlig), Bamse, Nyskjerrige Nils og Babar. Så i kveld blir det bok kosing for hele familien!

Ha en super søndags kveld!
Smil fra Tone

Ingen kommentarer: