onsdag 27. januar 2010

Gamle leker blir som nye...

I dag har det vært planleggingsdag i barnehagen, så da må vi finne på noe gøy hjemme. Mor klatret inn på boden (eller det halve rommet som vi kaller det) og fant masse gamle leker fra Jonathan var 1-2 år. Gjett om det var gjensynsglede! Jonathan fant den ene leka etter den andre og sa "MAMMA jeg ønsket meg sånn" (var det noen som sa gullfisk humkommelse!?)

Så gamle leker måtte vike plass for nye i hylla på lekerommet/biblioteke og gamle venner måtte utforskes på nytt!
Det er nesten som når jeg finner frem sommer- eller vinterklærna som har vært pakket bort en sesong!! Hipp hurra - den hadde jeg glemt - er omkvedet da! Noen ting kommer jeg heller ikke inn i - så da er det ikke så gøy. Men nå tror jeg jammen jeg kommer inn i litt mer enn i fjor vår siden jeg nettopp hadde født. Så kanskje det blir gøy i år. We'll see!

Nå skal mor finne fram go boken "Noen kjenner mitt navn" som jeg holder på med nå, og lese litt mens minsten sover og Jona er opptatt med sitt! Så skal jeg slenge sammen en kyllingwok etterpå.

Ha en super duper dag!
Smil fra Tone

Ingen kommentarer: