fredag 19. februar 2010

I filmens verden...

Siden herr Lindmussen sitter og ser en dårlig mafia film, sitter jeg og setter opp en liste over mine favoritt skuespillerinner (JEPP - lite å gjøre...)

Og jeg fant ut at jeg egentlig har mange favoritter. Men disse damene her synes jeg er veldig talentfulle og ikke minst gode på komedie som er min favoritt sjanger innen film:
Meryl Streep
Cameron Diaz
Kate Winslet
Drew Barrymore
Carlize Theron
Susan Sarandon
Hilary Swank
Jodie Foster
Meg Ryan
Gwyneth Paltrow

Grunnen til at jeg begynte med denne listen var at jeg tenkte å tipse om Gwyneth's egen blogg: http://www.goop.com/ som jeg synes er veldig bra! Ta en titt da vel!

Det er tøft med kjendiser som ikke bare er opptatt av å ta seg ut på den røde løperen, men også tør å gå ut uten sminke og se ut som "the girl next door".

Når det ser sagt, så er jeg ikke så veldig imponert over filmene hun har valgt å spille i. Hun er god, men filmene ikke spesielt bra.. Dersom Hilary, Meryl eller Jodie har spilt i en film, er filmen derimot nesten altid bra. Kanskje de har bedre agenter - eller bare en god intuisjon på hvilke filmer som blir hitter!?

Hva er din favo skuespillerinne?
Smil fra Tone

Ingen kommentarer: