tirsdag 23. februar 2010

Guttemamma VS Jentemamma

Jeg har en skremmende følse at vi guttemammaer har flere spektakulære, halsbrekkende, pinlige, sjokkerende opplevelser i vente enn mange jentemammaer, hvilket ble bekreftet da jeg fikk en mail med disse bildene i går: Det er vel en grunn til at SPESIELT gutter trenger foreldre ja!Men når det er sagt, har min mamma fortalt at jeg ikke var noe perlejente akkurat. Jeg var visst mer aktiv enn mine egne sønner - så eplet faller (desverre!) ikke langt fra stammen.

Ha en flott dag der ute alle jenter og gutter, mammaer og pappaer, til gutter og jenter...Stay cool and keep carry on!

Smil fra Tone

1 kommentar:

Min bokhylle sa...

Hehehe jeg har satt mer "grå hår" på mine foreldre enn mine 2 eldre brødre. Tror det kun er en myte vedr. gutte-barn. Eller at vi jenter er så søte/smarte at vi ikke blir tatt? ;-)