fredag 18. juni 2010

Da var bruden utdrukket og klar!

På lørdagen var det min tur til å bli utdrukket! Gjett om jeg var spent på hva jeg skulle da.. Ingen hadde forsnakket seg det minste! Hmm...Men dagen ble helt fantastisk! Akkurat som jeg kunne ønsket meg hadde jeg fått bestemme.

Dagen startet med en nydelig, lang frokost hos Cecilie, min forlover. Rosa, nydelig cowboy hatt ble plassert på hodet! Her hadde alle jentene tatt med seg litt hver så det var et bugnende bord med portugisisk tapas, kylling, salater, deilig brød, musserende vin og masse masse mer godt både til tallerken og glass!

Deretter fortsatte gjengen til byen hvor det ble et lite rebusløp. Jeg måtte løse oppgaver og var innom både butikker, bakgården, kunstnere og parker. Til tross for bittelitte grann regn, var det helt supert!

Nå var vi blitt litt sultne, så turen gikk videre til Andersens Barkjøkken hvor vi spiste fantastisk champagnelunsj! Det ble enda mer musserende her gitt!!!

Så ble det en deilig stund for meg og forlover, mens resten av venninnene var hjemme og skiftet. Vi fikk deilig rygg og nakke massasje på Park Badet, og jeg fikk meg til og med en liten svømmetur..

Festen på kvelden var lagt til hytta til Helle hvor enda flere jenter møtte opp. Vi spiste reker, kake, snadder og koste oss masse. Selvfølgelig var det en liten drikkelek også, så da ble det mye latter når jeg prøvde å gjette hva Helge hadde svart på ulike spørmsmål de hadde stilt ham om sex, meg, ham, vårt første møte osv... Veldig festlig.. Og det gikk faktisk bra gitt...Også ble det pakkelek. Masse fine pakker som jeg måtte gjette hvem var fra. Det ble pakket opp baderinger, håndkle, forkle, lys, blomster og masse annet flott...Gjett om det var en flott dag da gitt!!! Koste meg sååååå.... Jentene hadde vært kjempe flinke og virkelig gjort masse for at jeg skulle ha en perfekt dag!

Takk for en fantastisk dag jenter!

God helg fra Tone

PS! Bildene er tatt av Cathrine.
Besøk hennes flotte blogg på: http://minbokhylle.blogspot.com/
Masse gode boktips fra min beste bokkompis!!!

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Saa kjekt da Tone! Du saa smashing ut i den cowboyhatten altsaa! Herlighet, en slik fikk jeg lyst paa til sommeren!
Savner alltid vennegjengen da jeg leser om slike sammenkomster.
det er fantastisk aa ha saa gode venner ikke sant?!
Og den store dagen naermer seg med stormskritt:)
Du har ladet med prinsessebryllupet i dag kanksje?!
Ha en fortsatt fin kveld.
KLEM!