mandag 2. april 2012

Hipp hurra for mine bursdagsgutter!

Mars og april er travle bursdagsmåneder her i huset. Med to små som har bursdag med 2 ukers mellomrom, blir det fort mye kaker og pakker når begge skal feires 2-3 ganger for å få til bursdag med både venner og familie.

Sistemann har dagen sin i dag! Den ble startet med bursdagsfrokost og pakker. Selvfølgelig fikk han Ninjago lego som måtte bygges med en gang!! Lykke!!!

Så nå gjenstår bare siste runde med pakker og kaker i kveld, så er det lungt noen dager før Mommos store dag står for tur!

Vi graulerer gutta våre så mye!
Smil fra Tone

2 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Heisann! Det var veldig hyggelig med et livstegn fra deg:)
Saaklart vi kan vaere venner paa facebook;)

Stort grattis til begge guttene dine!

Hva gjelder meg og magen min begynner jeg aa föle meg riiimelig tung naa... Spörs om jeg klarer aa kjöre löpet ut i full jobb...
Uff, i dag er det ikke den beste dagen...!
Men jeg skal naa ikke klage, det er jo de som har det mye verre enn meg naar de er gravide.
Det er bare at alle spör og lurer naar jeg har termin og saa syns de jeg er kjempestor naar jeg forteller at jeg har to mnd igjen. Litt psykisk hardt syns jeg det er med alle disse synsounktene. Man föler seg jo ikke akkurat noe lettere da...

Stor klem til deg Tone!

12 sa...

Автозапчасти для Грузовиков: Клапан делителя КПП, Клапан ТНВД, Клапан ПГУ, Клапан редукционный КПП, Колесо рулевое
Автозапчасти PIERBURG для легковых автомобилей
Download programs and games
Info Linking
Linking links
Bitcoin faucet
Auto BLOG