torsdag 18. juni 2009

Citisense konferanse i Sandefjord

Av og til er det deilig å kunne bruke hodet på noe annet enn bare være hjemme med barn. Ikke det at det ikke kreves mye av de små grå for å tilrettelegge dagen best mulig for en familie på 5 (ja ja 4 og 1/2 da om Tassen ikke regnes helt...). Det er dager hvor man kan skryte av logistikk på høyt nivå og multitasking uten sidestykke.. Men noen ganger savner man litt annen åndelig føde også og kunne prate og spise uten å gjøre det i full fart mens man håper poden sover ekstra lenge denne gangen...

Til uken braker det løs med den store nasjonale byutviklingskonferansen Citisense i Sandefjord. Jeg fikk nettopp en forespørsel fra jobben min om jeg kunne tenke meg å gå for de hadde fått gratis billetter. Siden jeg er mer opptatt av byutvikling enn gjennomsnitts kvinnen i gata i tilegg til å ha en jobb hvor dette er relevant, hadde jeg selvfølgelig kjempe lyst til det! Så nå får vi se om mannen i huset klarer å ta pappa perm dager på kort varsel.. Kryss fingrene!

I fjor var det Larvik som var vertskap for denne konferansen som ble holdt i et gedigent sirkustelt i Nydalen! Det var kjempe spennende å være med på med mye nyttige foredrag og artige folk. I tillegg var det mange kjente blandt de 1200 deltagerene og en super hyggelig dag...Så da får vi se om jeg får til å bli med i år også.. Det er jo så klart ekstra gøy at det er i Sandefjord!

Klem fra Tone

Ingen kommentarer: