torsdag 6. august 2009

Dans mamma, Daans!!!

Mine to gutter bare elsker å danse. Så der ligner de definitivt på mamman sin. Jeg danset leikaring når jeg var lite frø, så et år på klassisk ballet (hvor jeg var altfor klumpete), deretter 8 år på danseskole med konkurransedans, 1 år med flamenco når jeg bodde i Oslo og et par år med magedans etter jeg flyttet hjem igjen. Min favoritt er absolutt flamenco.
Men som småbarnsmor er det ikke så mye tid for å gå på dansekurs, så nå danser vi i stua i steden! I dag var det Theo og jeg som danset litt til Beyonce - Halo - som er min favoritt for tiden. Han bare eelsker å danse - og jeg blir supper lykkelig! Uansett om han gråter eller er lei digger han å danse med mamma! Så mitt tips til alle kolikkmammaer og små leie og slitne mammar: sett på favo musikken din og ta en dans!! Og er du sliten: sett på favo musikken alikevel og sett dere på gulvet og gi den lille en deilig tåmassasje. De færreste babyer gråter da...

Ha en super dag! Klem fra Tone som håper å ta en tur på brygga med jentene i kveld..Kanske jeg til og med tar en liten dans!!!

Ingen kommentarer: