torsdag 13. august 2009

Søte bilder til barnerommet

Siden Theo har fått nye gardiner på rommet sitt og det er litt tomt på veggene var jeg inne på en fantastisk side som selger flotte plakater. De kan enten rammes inn av levrandør eller man kan gjøre det selv. Tenkte kanskje noen andre også ville ha dette tipset: http://www.allposters.com/
Selv falt jeg (på vegne av Theo) for dette søte apekatt bildet... Jeg kjenner at jeg blir glad når jeg ser det - og hva er vel bedre enn bilder på veggen som gjør en glad!!!

Og litt minner til meg selv...
Til meg selv kunne jeg tenke meg dette bildet for det minner meg om en beach bar på Naxos jeg bare elsket når jeg jobbet der i ...la meg se....96.Denne bare moppet jeg ut til når jeg hadde fridag og satt med bena på rekkverket i en deilig flukt stol og hørte på cafe del mar - musikk... DET var et lite stykke lykke!!
Denne sangen er perfekt for litt instant avslapning for slitne mammaer som trenger litt lykke i en fart: http://www.youtube.com/watch?v=_yey6vKSnH0&feature=related
Klem fra Tone

Ingen kommentarer: