torsdag 24. september 2009

Høstens palett

I dag har jeg tatt det nye kameraet mitt ut på jomfru turen. Først var Theo og jeg hos ei venninne på kaker og på vei hjem gikk vi innom parken og tittet på høstfargene som begynner å dukke opp. Det er helt urolig hvor mange vakre ting man finner i naturen bare man tar seg tid til å stoppe opp.

Her er i alle fall noe av parkens farger i dag:




Jeg er super glad i denne parken og er der mye siden vi bor like ved:


Flott ikke sant! Og med den friske høstluften og en sovende prins i vognen koste jeg meg veldig i dag.

I kveld har jeg vært på jentefest i Bakgården - en kulturarena i byen vår med masse kreative mennesker. Det var kjempe festlig med 400 jenter, sminking, åpne butikker og gallerier, masse give aways og premier og mannekeng oppvisning. Jeg kjøpte en super søt topp på salg!

Natta klem fra en sliten men lykkelig Tonemor

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Saa fine bilder Tone! Og jentefest hörtes da utrolig kjekt ut maa jeg si!
Du faar legge ut bilde av nye toppen!
Nattaklemmen herfra.