tirsdag 29. september 2009

Ikea bestilling - mer funny food!

I dag ringte Lindmussen mannen og spurte om jeg ville ha noe på Ikea! Luksus eller hur! Han hadde vært i Oslo og var på vei hjem og foreslo at han kunne kjøre innom. Jeg er bare sååå glad i den mannen!!!! Super duper knuppen min!!! Jeg kunne bare sende ønskeliste og slippe og gå og lete selv. Det er altid gøy å skulle dra til Ikea men altid veldig slitsomt og veldig lite gøy å kjøre hjem med full bil, slitne unger og lange armer... Det ble ikke så veldig mye men noen festlige former til å lage gøyale brødskiver med!
Jeg ble så inspirert av Matpakkemamma'n fantastiske kreasjoner: http://matpakkemamma.blogg.no Så nå blir det gøyale matpakker her i huset også! Ser for meg polarbrød - elg med elgpølse i pinnsvin fasong! Da blir det nok store øyne i barnehagen tenker jeg!

For at mat skal bli ekstra gøy skal jeg også prøve å få tak i denne festlige tallekenen som http://foreldremanualen.blogspot.com skrev om for en tid tilbake. Men de steder jeg har funnet den shipper ikke dette produktet til Europa. Noen som har noen tips hvordan man skal få tak i den. Amazon.com hadde den men vil ikke sende hitt.... Kjipt... Dessuten har de gått tom for den og får dem in i midten av desember. Kanskje man kan fri til familien i usa... Denne må jo være genial for kresne ganer. Ikke at det er noe problem med gutta her i huset, men tenk så gøy ukjente middager blir da! Ikke minst for oss voksne som får leke oss litt med maten også!!!

Nå skal jeg snart på ost og kjeks til en av jentene som skal til Krakow. I dag skal vi planlegge litt for turen vår som er allerede til fredag! Hurra gleder meg!!

Ha en festlig kveld!
Klem fra Tone

2 kommentarer:

★ Heidi ★ sa...

Haha, tenker de hadde sperret opp öynene for den elgpölse i pinnsvinfasong matpakken:)
Saa artige tallerkner, helt herlige!
Og ikke minst; hvilken fantastisk mann du har da, det var imponerende maa jeg si!
Jeg skal 1 dag og 2 netter til Madrid i helgen. Da skal jeg tenke paa deg naar jeg drikker et glass vin! Og da haaper jeg du gjör akkurat det sammen, nemlig kooooser deg med et glass rödt eller hvitt for den saks skyld:)

Anonym sa...

så kule!