fredag 4. september 2009

Litt høstklær til gutta

I dag ble det litt shopping til gutta mine. Theo fikk to fine gensere fra HM og Jona fikk en krokodille pysj og en morsom genser. Til meg ble det bare en 5-pack med sokker, for det er ikke lett å prøve med en liten gutt på 3 med seg.. Før vi dro hjem ble det sjoko donut til Jona og Oreo kake til meg. Ååå me like!

Bildene ble på halvtolv - så dere får legge hodet på skakke og ta en 90 graders titt... Sorry...var litt i full fart dette her...

Nå skal vi snart ut i regnværet og grille pølser og spare-ribs! Ble så fysen på grillings - så Helge har flytta grillen inn under taket. MMmmm gleder meg!

Nam fra Tone

2 kommentarer:

Anonym sa...

Så kuule de var digger elgen og krokkisen.

Cathrine

ninabakke sa...

Så fine klær! Likte best de nederste, elgen var knall!

Takk for hyggelig besøk i bloggen min!