torsdag 10. september 2009

Valg - lei og noen slanter til overs?

Om du også har rukket å bli lei av valgkampanjer, dårlige løfter som aldri vil bli holdt og masse heftige diskusjoner uten poeng - da er du ikke alene. Jeg må si jeg falt litt for denne reklamen inne på http://www.legerutengrenser.no/:

For de som er litt usikre på hvem dette er ute i junglen av humanitære organisasjoner: Leger Uten Grenser (MSF) er en uavhengig medisinsk humanitær organisasjon som redder liv og lindrer nød, uansett menneskers politiske og religiøse tilhørighet.

Jeg har et fast trekk på min konto til Leger uten grenser hver måned, og vet på den måten at jeg støtter noe som er bra. Pengene kommer frem der de skal og jeg trenger ikke ha dårlig samvittighet for alle de jeg sier nei til. Man kan ikke redde alle, men et lite fast trekk i måneden kan gjøre utrolig mye forskjell! Så bli med!

Det var mitt humanitære valg-innlegg! Så blir det ikke mer politikk fra denne kanten....

Klem fra Lindmussen

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

Saa bra at du stötter en slik god sak! Jeg var selv stöttemedlem i Amnesty en gang i tiden.
Skjönner dere er midt oppi verste valgkjöret ja... det kan vel bli litt mye debatter og slikt i innkjöringen. Haaper de ikke er like banale som de var i Sverige da jeg bodde der. Makan til skittkasting, det var jo bare fokus paa hva de andre partien IKKE gjorde, og lite fokus paa hva de selv kunne bidra med...
jaja, haaper uansett det gaar "din" vei:)