fredag 13. november 2009

Julekalender in progress

Nå er julen atter på fremmarsj og det samme er julekalenderene. Mommo har brodert de nydeligste julekalendere til guttene (bilde kommer snart) og jeg er i gang med å kjøpe gavene. Nå har jeg kjøpt inn masse rart som dere ser på bildet og delt dem opp og pakket dem hver for seg. De pakkene som kommer til å bli mest poppis blir nok Sabeltann tingene: kompass, øyelapp og ørering. Det ble jammen meg 3 gaver ut av den! Men forsatt mangler jeg noen ... Hmmm gruble...
Noen som har noen gode tips på små gaver som ikke blir sånne "pakke opp-leke med 5 minutter-og kaste" leker... Det blir lett så mye tjafs synes jeg..

Smil fra Tone nissen

1 kommentar:

Vigdis sa...

Så koselig med pakkekalender. Det skal jeg lage til prinsessa til neste år. har hjulpet til med tantebarna sine noen år, her er mine tips:
- pepperkakeformer sammen med invitasjon til pepperkakebaking, evt nonstop til å pynte med
- konditorfarge sammen med invitasjon til å lage marsipanfigurer
- julekort til å tegne på og sende til bestemor?
- div saker til å klippe og lime julekort?
- papir til å lage julepynt?
- puslespillbrikker delt på flere dager (må være med noe til å samle dem i)?

Det var det jeg kom på i farta som kanskje ikke er helt opplagt...