søndag 20. desember 2009

En koselig søndag

I dag har jeg faktisk sovet til kl 11.00! Tenke seg til. Jeg ble helt satt ut da jeg så hva klokka var. Men så skal det også sies at jeg var på nissefest hos venner til kl 01.00 også da. Det var så koselig. Det var nydelig buffet og hyggelig pakkeutdeling. Også fikk jeg smake verdens beste julelikør. Ble lovet oppskriften av snille Kristine - så kanskje noen av dere får smake den en dag!

Etter søvnen var gnidd ut av øya, bar det i veg ut på landet for å kjøpe juletre. Vi fant et nydelig ett, fikk godis av nissemor og hilste på de små dyra. Men det var myyye folk, så neste år velger vi nok å dra litt tidligere. Jona og jeg pyntet treet før vi dro ut for å leke nisse og dele ut pakker til to av vennene hans. På vei hjem svingte vi innom et fantastisk julehus pyntet i amerikansk stil. Det var så flott at Jona utbrøt "Ååå mamma - se et pepperkakehus!!" Etter gullene var lagt, laget jeg tapas til kjærsten og meg. Så nå er vi stapp fulle av foccacia, hvitløksreker, kjøttboller, ost, tortilla española, alïoli og ost. Deilig deilig. Og denne upopulære kompisen her får vente til i morgen:God natt fra Tonemor

Ingen kommentarer: