tirsdag 12. januar 2010

Velkommen til mammabloggene

Jeg kaster meg rundt og ønsker velkommen til Norges nye samlingspunkt for deg som er mamma og blogger! Mammabloggene.no er treffstedet som gjør det enkelt for deg å finne andre medbloggere, og samtidig få vist fram bloggen din til andre. Kjempe fin blogg som jeg gleder meg til å følge! Kast deg rundt og bli med du også. Jeg blir kjempe glad om du skriver min bloggs navn i mailen når du melder deg på til dem, så er jeg med i trekningen på gavekort fra Bodyshop. Vinneren kåres den 1. februar 2010, så passe på å gjøre det samme på din blogg - så kan du også bli med i trekningen!

Her har minstemann sovemorgen mens resten av familien er våkne. Mor skal snart på time for oppfølgning på lungepoliklinikken. Ellers er det ingen som helst planer i dag..

Ha en super dag!
Smil fra Tone

Ingen kommentarer: