torsdag 4. februar 2010

Byttekveld med mange skatter

Heisan igjen!
Nå har jeg hatt en lang pause her fra blogglandia. Småtten har hatt feber og vondt i halsen så det har blitt liten tid til blogging med begge gutta hjemme. Men nå er han bedre heldigvis. Uheldigvis har han smittet mamman sin som har super vondt i halsen (noen som har tips?) og er slapp som bare det. Ja ja - det må man jo regne med. Men får nesten litt dårlig samvittighet at han ikke har fått mer is når han ikke ville spise maten sin. Stakkars har jo sikkert hatt kjempe vondt i halsen han også.

Byttekvelden på tirsdag ble en suksess virket det som. Vi var 5 jenter i samme størrelse som hadde samlet sammen et par bæreposer med klær og tilbehør vi var lei av. Alle klær ble sortert i topper, bukser og tilbehør for å få litt oversikt. Deretter prøvde vi og tittet for å finne våre "favoritter". For å gjøre det rettferdig gikk en og en og plukket en ting til "godbitene" var tatt - så var det fritt fram. Alt som var igjen skal jeg levere til slappen.

Alle virket veldig fornøyde med armene fulle av skatter. Jeg var så heldig å arve masse bukser etter Beppe som har omtrent samme størrelse som meg. Masse flotte jeans som jeg datt rett inn i. i tillegg var det noen gensere, skjorte, veske, smykke, skjerf, t-shorter mm. Her er et lite utvalg av mine skatter som jeg er kjempe glad for! Tusen takk Beppe! Som dere kan se av siden hennes http://designogbeppe.blogspot.com/ er hun fantastisk kreativ, og har allerede re-designet en genser som var for liten men passet perfekt til datteren som kjole! Fantastisk!

Det kan tyde på at dette kan bli en årlig tradisjon - regner med at dere er med jenter!?

Klem fra piraten som er lykkelig over sine skatter!

Ingen kommentarer: