lørdag 13. februar 2010

De beste ønsker...

.. til alle mine bloggvenner og familie. En riktig hyggelig valentines-og morsdag i morgen!Jeg skal kose meg litt på forskudd idag. Skal til brudesalongen og hente kjolen min!!! Åå gleder meg! Har jo bare prøvd den i str 36 - og nå blir det den riktig størrelsen (40). Gleder meg så. Etter på skal mamma og jeg i bakgården og spise lunsj. Til kvelden får vi kanskje besøk av et vennepar med 2 små som skal være med å lage pizza til barnetv. Koselig... Og i morgen er det morsdag og valentinsdag. Mon tro om noen husker på meg her hjemme??!! Pappa'n har lovet voksen middag på kvelden - det blir romantisk! Sjelden vi gjør det nå! Vel, vel nå får jeg putte i minsten litt mat før pappan kommer hjem og tar over. Han skulle rekke både frisøren med 4 åringen, dyrlegen med den 4 beinte og byggmakker for å kjøpe en plate til å lage benk (med rosa voksduk) på vaskerommet til meg... Ambisiøst! Vi får se om supermannen min rekker alt...

Mange klemmer fra Tone

2 kommentarer:

June sa...

Hørtes ut som en fin dag! :)

Mariann sa...

Så koselig og spennende med kjolehenting da :) håper den satt som et skudd. Håper også du blir husket på (det gjør du nok garantert) på morsdagen og valentinerdagen og det som er :) Ha en deilig dag. KLEM