onsdag 10. februar 2010

Vimpler i en fei...

I går lagde Jonathan og jeg (endelig!)vimpler til rommet hans. Jeg har fått 3 flotte bøker med tapetprøver fra Jernia som jeg av og til bruker til hobbykreasjoner. Tidligere på dagen hadde jeg kledd en liten skoeske med litt lekkert papir fra en av bøkene, og da tenkte jeg at I DAG skal vi lage vimpler. Så etter middag satt vi i gang og klippet trekanter (doble-så de er fine på baksiden også) og limte på en tykk hyssing. J fikk lage sin egen liten variant og synes det var stas. Det er bursdagsvimpler sier han og skal opp til bursdagen! Se så gøy det var og så fint det ble på rommet hans:Hipp hurra for vimpelgutten!
Når Theo våkner fra luren sin, skal vi til byen og kjøpe kartong og stæsj til invitasjonene. Tror jeg begynner å nærme meg endelig design...Ha en fin dag alle søte venner!

3 kommentarer:

June sa...

Så gøy og fint med hjemmelagede! :)

Vigdis sa...

De ble kjempefine :)

Anette {foreldremanualen} sa...

Takk for genial ide! Jeg har planer om å lage vimpler til minstemanns bursdag, men har ikke helt funnet ut hvilke type papir jeg skulle bruke.

Koster det noe med slike bøker?