onsdag 21. april 2010

HVAAAAA - et hull i hagen!?

Dette var synet som møtte meg da jeg kom hjem fra Stockholms turen.
I dag har det blitt både gravet, sprengt og pigget. Skikkelig bråk med andre ord..Gjett om jeg gleder meg når det blir fint og klart til å plante blomster og pynte utenfor.. Ha ha - typisk jente ja. Jeg tar meg av pynten og mannen byggingen!

For de som ikke har fått med seg hva det skal bli i hullet - er det IKKE svømmebasseng, hobbystue, lekehus eller sandkasse - det er dobbelgarasje med etasje over for gutta. Selv om det føles veldig langt fram i tid akkurat nå...

Ha en super duper dag.
Klem fra Tone

3 kommentarer:

Min bokhylle sa...

Ser noen små hoder på det ene bildet. Det er vel kjempe gøy å ha så bra utsikt til graveren.

Fru Lindstad (tidl.Lindmussen) sa...

Yes - gjett om det er stas.. Bortsett fra Tassen da som er redd og ikke liker seg. I dag måtte vi bare rømme huset og evakuere ham hos mamma!

Størstepia sa...

Så herlig med ny garasje da:-)
Flott å ha et sted for gutta å være når de blir litt større - det drømmer vi om også:-)

Maurdrømmer har jeg dessverre ikke noe middel mot, vi får håpe det løser seg!!!

Klem fra størstepia