onsdag 21. april 2010

Vrææææææælllll.... MÆVVER!!!

I natt hadde Jonathan skikkelig ille mareritt om maur i hele senga. I et par timer holdt han på med skingrende hyyyl og hysterisk vifting av hender. Det var akkurat som han så maur selv om lyset var på og han var liiivredd for å sove igjen.Jeg forsøkte å trøste så godt jeg kunne og forklarte at det var en drøm og at man måtte tenke på noe hyggelig for å få det til å gå bort. Mellom tårer, snørr og hikst pratet vi om pannekaker, hva vi skulle gjøre i dag og andre hyggelige ting, men så fort han sovnet foor han opp og illskrek "MÆÆVVVEEEEER MAMMAAAAAA - HJÆLP HJÆÆLP"...

Gosh og gosh... Noen som har gode råd mot maur i drømmer, er jeg lutter øre!

Nå er han i alle fall utstyrt med maursluker i armen og vaktballong på rommet, så får vi håpe natta går bra. Synes jo synd på lille prinsen for det var virkelig ille for ham i natt!

Klem fra en små trøtt mamma

1 kommentar:

Carina sa...

Næmmen! Stakkar liten venn! Jeg vet faktisk hvordan han må ha hatt det. Jeg bråvåknet for ett par år siden og var helt sikker på at det var en sinnsykt svær edderkopp på veggen forann meg. Jeg både ropte, hylte og fektet med hender og føtter. Stakkars samboeren som skjønte svært lite... Det tok litt tid før jeg innså at jeg hadde drømt..

Håper han slipper å drømme noe mer om mævver og at dere har en flott helg :)

Klem!