onsdag 28. april 2010

Travle dager og liten blogg ferie...

Hei alle søte blogg venner!

De siste dagene har vært helt super travle! Her hjemme er det garasjebygging på gang i tillegg til at jeg planlegger både bryllupet vårt 3.juli og utdrikningslaget til min forlover som også går av stabelen i juli. Hennes utdrikningslag er nå til lørdag og jeg holder på å finpusse litt gøyale detaljer og pakke litt stærsj vi skal ha med. Siden det er stor mulighet for at hovedpersonen leser her, skal jeg ikke røpe noe, men jeg kan love alle dere som blir med at det blir gøy!Håper alle mine søte bloggvenner ikke glemmer meg - og jeg lover og være stærkt tilbake neste uke! Da blir det også litt referat fra helgen!

Klem fra Tone

3 kommentarer:

June sa...

ja hva skjer med været liksom!:)
Så gøy med bryllupsforberedelser! Masse lykke til og kos deg!
Klem

Størstepia sa...

Tihi, vi glemmer deg ikke vettu;-)
Skjønner godt det med å ha dårlig tid. Da er liksom ikke bloggen det man prioriterer!
Lykke til med både bryllupsforberedelser og utdrikkingslag;-)
Klem fra størstepia

★ Heidi ★ sa...

Heisann! Saaklart glemmer vi deg ikke, söta:)
Har mye aa staa i med naa skjönner jeg. Kose dere masse med utdrikingslag!!
Store klemmen herfra.
Takk for gratulasjon forresten!