fredag 22. mai 2009


Noen dager (og netter) er litt sånn... Og i natt var det veldig sånn... Theodor våknet ofte og gulpet masse hvilket resulterte i en trøtt mamma som har sett i kryss i hele dag. Også akkurat i dag var barnehagen stengt så storebror var også hjemme med den trøtte mamma'n... Men heldigvis finnes lekeland, så vi tok en tur dit i regnværet og hadde en super dag sammen med en venninne og hennes 1 1/2- åring.
Noen ganger må jeg innrømme at jeg lengter etter bare en kveld - eller dag helt for meg selv... Men så må jeg tenke på at denne tiden flyr så altfor fort. Plutselig er permisjon forbi og alle sammen er tilbake i jobb og barnehage - og da har jeg ingen slike hverdager med mine kjære gull rundt meg lengre - bare alle de hektiske helgene som flyr veldig veldig fort....
Ha en fortryllende helg - og ja nå har jeg fått med meg at det ikke er pinse - det er jo et par uker til det ja!! Takk for opplysningen Cath!
Klem fra Tone

1 kommentar:

Anonym sa...

Der kjente jeg igjen min egen hverdag! :p Krysser fingrene for at natta deres blir bedre i natt :D