mandag 8. juni 2009

Feber og barndåp...

Til søndag er det barndåp for Theodor og det er mange ting som må fikses. Men selvfølgelig har jeg og Jonathan blitt syk. Jonathan kastet opp i natt og hostet hele natten og jeg har feber og er super slapp. Så mannen måtte bli hjemme fra jobb i dag til tross for kjempe travelt på jobben. Ja ja - ikke akkurat som man gjors på heller da...

Her er bilde av Jonathan når han ble døpt for ganske nøyaktig 3 år siden:
Håper det blir like fint vær til søndag slik at vi kan være ute. Vi blir nemlig 6 flere denne gangen siden vi skal ha med barn..

Gleder oss til å se alle sammen - det er jo 3 år siden sist alle var samlet!

Ha en fin dag - hilsen en varm og kald Tonemor med hodet fult av kaker og forberedelser...

Ps! Daimkaken er i boks - laget den sammen med Jonathan med svetten silende...! He he, klarte til og med å ta en ekstra plate Daim for jeg glemte å holde av den til pynten på toppen. Så denne blir ekstra Daimete...

1 kommentar:

★ Heidi ★ sa...

lykke til med forberedelser til daap! haaper alt gaar straalende paa den store dagen!
Det ligger en utfordring til deg paa bloggen min om du scroller litt ned...
Klem fra meg!